A 1000% JOKES OF THE DAY | A 1000% LAFF AFRICA

A 1000% JOKES OF THE DAY

Null
An old woman boarded a bus to lagos frm
calabar
told d driver;
"driver,if u reach Benin tell me o!
D Driver nodded n then she shouted

again"my
children,una hear wetin I
tell am? Everybody responded YES MA.
On d long journey to
lagos,everybody slept off but dis woman
neva
blinked. Dey neva knew she doesn't know
Benin. Afta
several hours of driving and lagos closeby
wit Benin
about 4hrs behind,d poor woman then
asked; driver,u
neva reach benin ni? Ooooh!!D driver
exclaimed;
madam Benin is like 4hrs behind us.D
woman
started crying"take me back 2 Benin abeg I
no wan
wahala o!!! After all said, and considering d
age of d
woman it was agreed dat d driver should
turn back 2
Benin. On getting 2 Benin,d driver came
down,opened d door n told d woman she is
in Benin.
D woman simply opened her hand bag,
brought out a
card of
panadol, removed 2 tablets n swallowed dem
wit
water.
She then smiled and
said,na my daughter
say if I reach Benin make I take 2 tablets of
panadol.
Oya make we dey go lagos...
Null

Post a comment